Airconditioning

Wij dragen zorg voor een aangenaam klimaat in uw auto

Een optimale werking van de airconditioning in uw auto is van groot belang, niet alleen voor uw comfort, maar ook voor veilig rijden. Het gebruik van de airco helpt vermoeidheid te voorkomen, waardoor u alerter blijft in het verkeer.

Wanneer is het nodig om de airco van de auto bij te vullen?

Het wordt aanbevolen om het airco-systeem jaarlijks te laten controleren, en eens in de twee jaar is een uitgebreide controle nodig.

Als u ongebruikelijke geuren opmerkt tijdens het gebruik van het airco-systeem of als de prestaties ervan verminderen, adviseren wij u om contact op te nemen met een vestiging van Bandencentrum Haarlem. Onze professionals kunnen u goed informeren en indien nodig de juiste werkzaamheden aan uw airco-systeem uitvoeren.

In het kort: waarom is het balanceren van de wielen belangrijk?

Mag ik de airco van de auto in de winter gebruiken?

Waarom is het bijvullen van de airco van de auto belangrijk?

  • Verbetering van uw rijervaring
  • Voorkomt vermoeidheid en vertraagde reflexen tijdens het rijden
  • Vermindert het brandstofverbruik
  • Garandeert goed zicht bij slecht weer
  • Verhoogt uw comfort, voorkomt vermoeidheid en verbetert uw reactievermogen, voorkomt beslagen ramen.

FAQ

Het is aan te raden om de airco droog uit te schakelen. Hiermee bedoelen we dat u de airco een paar kilometer voor uw bestemming uitschakelt, zodat het filter snel kan opdrogen. Hierdoor wordt de groei van bacteriën en schimmels sterk verminderd.

Om een afspraak te plannen, bel ons gerust: 023 – 532 7601

Drukkersweg 2, 2031 EE Haarlem